Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Informacje prasowe

Rozmowy o Szlaku Piastowskim

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, w którym można zwiedzić między innymi wioskę wczesnopiastowską to jedno z najważniejszych punktów na Szlaku Piastowskim, fot. Andrzej Goiński

„Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” pod taką nazwą w Kruszwicy odbyła się 29 listopada IV międzyregionalna konferencja dotycząca tego jednego z najstarszych szlaków kulturowych w Polsce.

 

Szlak Piastowski to trasa turystyczna o unikatowych walorach historycznych, kulturowych i edukacyjnych. Przebiega przez województwo kujawsko-pomorskie i województwo wielkopolskie łącząc obiekty i zabytki związane  z początkami państwa polskiego  i pojawieniem się religii chrześcijańskiej na naszych ziemiach. W województwie kujawsko-pomorskim obiekty Szlaku Piastowskiego znajdziemy w: Biskupinie, Gąsawie i Marcinkowie Górnym, Wenecji, Żninie, Mogilnie, Strzelnie, Pakości, Inowrocławiu, Kruszwicy, Radziejowie, Płowcach, Brześciu Kujawskim, Włocławku, Kowalu, a także w Gniewkowie i Kościelcu Kujawskim.

 

Nad rozwojem szlaku czuwa Rada Programowo-Naukowa ds. Szlaku Piastowskiego powołana przez marszałków województw kujawsko-pomorskiego oraz wielkopolskiego.  We wrześniu marszałek Piotr Całbecki oraz marszałek Marek Woźniak podpisali list intencyjny w sprawie wspólnych działań na rzecz lepszego wykorzystania potencjału tej trasy. Samorząd województwa kujawsko-pomorskiego jest między innymi organizatorem konkursu filmowego dla młodzieży szkolnej „Z kamerą wśród Piastów”, którego celem jest promocja obiektów i miejsc związanych z tym szlakiem.

 

W konferencji „Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” wzięli udział administratorzy obiektów szlaku, samorządowcy z województwa kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego, organizacje pozarządowe oraz wszyscy, którzy chcą współpracować na rzecz jego rozwoju. Spotkanie zorganizowały Rada Programowo-Naukowa ds. Szlaku Piastowskiego oraz samorządy obu województw. Celem konferencji było przedstawienie planu działań dotyczących szlaku oraz zapoznanie z najnowszymi trendami w zarządzaniu i promocji produktów turystycznych związanych z turystyką kulturową.

 

 

Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego i

Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego

 

29 listopada 2017 r.

ostatnia aktualizacja: 30 listopada 2017 r.

 

Konferencja „Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” w Kruszwicy, fot. Agnieszka KomorowskaKonferencja „Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” w Kruszwicy, fot. Agnieszka KomorowskaKonferencja „Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” w Kruszwicy, fot. Agnieszka KomorowskaKonferencja „Szlak Piastowski – nowe wyzwania – nowe narzędzia marketingowe” w Kruszwicy, fot. Agnieszka Komorowska


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.
BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc