Ta strona wykorzystuje pliki cookies m. in. w celach dostosowania do potrzeb użytkowników, poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zakmnij

Loading script and Flickr images

Marka

 

  • Założenia tożsamości marki województwa kujawsko-pomorskiego
    (plik do pobrania


Założenia tożsamości marki województwa  zostały opracowane przez zespół naukowców i praktyków z Instytutu Marketingu Miejsc Best Place.  Oparto je na wnioskach z cyklu badań, w których wzięli udział przedstawiciele lokalnych samorządów, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i mediów. Przeprowadzono również cykl wywiadów z lokalnymi liderami opinii, prezesami największych firm, instytucji otoczenia biznesu, artystami, naukowcami  i kulturoznawcami. O to jak jest postrzeganie województwo zapytano również w badaniu ankietowym prawie tysiąc Polaków, mieszkańców kujawsko-pomorskiego i innych województw.

 

  • Wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej marki województwa kujawsko-pomorskiego w działaniach promocyjnych i informacyjnych
    (plik do pobrania)


Zgodnie z założeniami tożsamości marki Kujawy i Pomorze to region:

„którego urok małych miejsc daje moc, by osiągać swoje cele. W chwili zatrzymania i wewnętrznej równowagi przychodzi inspiracja, impuls do rozwoju i sukcesu”.


Założenia tożsamości marki zostały przełożone na system identyfikacji wizualnej. Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, polskiej agencji brandingowej, której dyrektorem kreatywnym jest znany autorytet w dziedzinie designu Michał Łojewski. W studiu powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO Bank Polski, PZU, Alior Bank czy Netia. Jest ono laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

 

 

 

  • Znak promocyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego


Składowe znaku

Znak promocyjny województwa jest zbudowany w oparciu o dwie składowe: element stały i elementy dynamiczne.
Element stały – kwadrat, symbolizuje równowagę, spokój, przestrzeń i granice regionu.
Elementy dynamiczne – odzwierciedlają ruch, dynamikę płynącą z regionu, energię wynikającą ze współpracy mieszkańców i samorządów.
Kwadrat jest elementem niezmiennym, natomiast pozostałe elementy dostosowują swoją formę i dynamikę do konkretnych mediów i nośników.

Znaczenie kolorystyki
Kolorystyka dynamicznych elementów została zaczerpnięta z barw występujących w regionalnych strojach ludowych, które w tej formie możemy dostrzec podczas Kujawiaka:
czerwony – barwa aktywizująca, kolor życia, symbolizuje energię, działanie, przygodę, pasję,
niebieski – symbolizuje spokój, stabilność, racjonalność.

 

Znak podstawowy:

 

Do pobrania:

 

 

Znak poziomy:

 

Do pobrania:

 

 

Znak narożny:

Do pobrania:

 

Informacja o dofinansowaniu
 
 
 

 

 
 
 
Informacja o dofinansowaniu z jednoczesnym Patronatem Marszałka Województwa
 
 

 

 

 
 

 

 

W przypadku gdy z przyczyn technologicznych nie ma możliwości stosowania znaku w kolorystyce podstawowej, dopuszcza się stosowanie uproszczonych wersji kolorystycznych.

 

Wersja czarno-biała

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

 

Wersja monochromatyczna

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

 

Wersja pantone

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Wszystkie wersje znaku

BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc