Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Koronawirus

  • Start
  • Sprawy społeczne
  • Dyżury konsultantów Kujawsko-Pomorskiej Niebieskiej Linii tylko w trybie telefonicznym

Dyżury konsultantów Kujawsko-Pomorskiej Niebieskiej Linii tylko w trybie telefonicznym

Informujemy, że w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę o nazwie COVID-19, postanowiliśmy podjąć działania prewencyjne w zakresie funkcjonowania Kujawsko-Pomorskiej Niebieskiej Linii.

 

Dyżury codzienne w godzinach 17-21, konsultacje psychologiczne oraz dyżury prawne w innych miastach województwa będą się odbywały tylko i wyłącznie
z wykorzystaniem połączeń telefonicznych – do odwołania.

Kujawsko-Pomorska Niebieska Linia: 800 154 030

Dyżury prawne – telefony:

Bydgoszcz - 52 321 40 59

Włocławek - 54 235 67 10

Grudziądz - 56 621 58 16

Inowrocław - 56 621 59 04 (na czas zagrożenia epidemicznego)

Brodnica - 56 491 97 71

Chełmno - 56 686 30 72

więcej informacji (również harmonogram dyżurów prawnych):

http://www.niebieskalinia.kujawsko-pomorskie.pl/dyzury-prawnikow-poza-biurem,46,l1.html

 

 

Opracowanie:

Biuro Wsparcia Rodziny i Przeciwdziałania Przemocy

Departament Spraw Społecznych

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu

marzec 2020

Czytaj więcej

© Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2014. Wszystkie prawa zastrzeżone