Aktualności

Fot. Mikołaj Kuras dla UMWKP
Fot. Mikołaj Kuras dla UMWKP

Zagłosuj na Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną

Aplikacja „Konstelacje dobrych miejsc – Paszport Turystyczny” została nominowana do prestiżowego wyróżnienia w branży mobilnej Mobile Trends Awards w kategorii sport i rekreacja. Miniprzewodnik z propozycjami tras zwiedzania powstał we współpracy z firmą Amistad. Głosowanie internautów trwa do czwartku (18 lutego). Zwycięzców poznamy 4 marca podczas gali transmitowanej online.

 

Paszport Turystyczny dla mieszkańców i gości Kujaw i Pomorza

 

Paszport Turystyczny to doroczna wakacyjna kampania Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej (K-POT) zachęcająca mieszkańców województwa i turystów do podróżowania po jego subregionach. Paszport jest miniprzewodnikiem z propozycjami tras zwiedzania – konstelacji. Główną ideą kampanii jest promocja mało znanych zakątków. Każda z tras uwzględnia popularne atrakcje, uzupełnione o tzw. zakaMARKI – punkty na mapie Kujawsko-Pomorskiego o dużym potencjale, które nie są jeszcze w pełni zagospodarowane lub skomercjalizowane. W ubiegłym roku motywem przewodnim były miejsca związane z naturą – bezpiecznie, z zachowaniem dystansu społecznego – stąd nazwa kampanii „Paszport do Natury”.

 

Dotychczasowa forma książeczki paszportowej została zastąpiona aplikacją mobilną. Po jej zainstalowaniu i założeniu konta mogliśmy ruszać w teren. Za każdym razem, gdy odwiedziliśmy miejsce znajdujące się na paszportowej liście, otrzymaliśmy punkty (na podstawie geolokalizacji). Celem zabawy było zwiedzenie jak największej liczby zakaMARKÓW naszego regionu, a przy okazji – zdobycie jak największej ilości punktów.

 

Jubileuszowa edycja Mobile Trends Awards

 

Nagrody są prestiżowym wyróżnieniem w branży mobilnej. Już od 10 lat otrzymują je firmy, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Zwycięzców w jedenastu kategoriach poznamy podczas gali online 4 marca. Ze zgłoszonych projektów nominowane do nagrody zostały najlepsze, z których kapituła konkursowa wyłoni zwycięzców. Do 18 lutego głosować mogą także internauci. Zwycięzcy otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę.

 

Poza Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną (K-POT) w kategorii sport i rekreacja nominowani są:

  • BizPro za aplikację DaNoize. Realizacja: Holdapp
  • Fitatu za rozwój aplikacji Fitatu – Smart Personal Nutrition
  • TVP Sport za nową wersję aplikacji TVP Sport. Realizator: Ośrodek TVP Technologie
  • net za aplikację newonce.sport. Realizator: newonce oraz EL Passion.

 

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna od 15 lat koordynuje i współpracuje z lokalną branżą turystyczną oraz samorządami terytorialnymi w zakresie promocji turystyki na Kujawach i Pomorzu. Kreuje i upowszechnia wizerunek województwa, prezentując różnorodną ofertę wypoczynkową i kulturalną mieszkańcom oraz turystom odwiedzającym nasz region.

 

Beata Krzemińska

rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego

 

9 lutego 2021 r.

Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2021 r.